<$BlogRSDUrl$>

 




اگه به من بگن يه نصيحت به خودم و ديگران بکنم ، من ميگم تا ميتونيم تو زندگيمون يه کاری بکنيم که حسرت به دل چيزی نمونيم . حالا هرکسی در حد و اندازه و امکانات خودش . مهم اين نيست که چه کارهايی رو نميتونيم انجام بديم (چون برای اونهااختیاری نداریم) مهم اينه که اون کارهايی رو که ميتونيم انجام بديم ، انجام بديم .

اگه از شما بپرسن به ديگران چه نصيحتی دارين بکنين چی ميگين ؟ چه کاری رو پيشنهاد ميدين که انجام دادن يا ندادنش در زندگیتون احساس خوبی بهتون دست داده؟

فیم LA MOME که در مورد زندگی ادیت پیاف خواننده فرانسوی هست رو چند وقت پیش به پیشنهاد یکی از دوستام دیدم . به نظرم هنر پیشه نقش اول باید هم برنده اسکار میشد . اونقدر از آهنگهاش و خود فیلم خوشم اومد که چند بار دیدمش . آهنگ معروف "I have no regret" ش رو بیش از ۵۰ بار گوش کردم . هر دفعه بیشتر از دفعه قبل دوستش دارم . . . آدم افسوس میخوره که چرا زبان فرانسه بلد نیست که آهنگ رو به زبون فرانسوی حس کنه . معنی این آهنگ همون مورد شماره یک میشه که وقتی خودت رو حسرت به دل چیزی نذاری بعدش میتونی نفس عمیق بکشی و بگی :
No, no regretsno,
i will have no regrets

neither the kindness received
nor sorrows grieved,
i 've forgotten the past

No, no regrets
no, i will have no regrets

it was paid for
swept away
gone astray
to hell with the past

with the memories i had
i have flung in the fire
both the good and the bad
i no longer desire

swept away
past loveswith the heartaches i've withstood
swept away for good
like starting from the unknown

No, no regretsno,
i will have no regrets
neither the kindness received
nor sorrows grieved,
i 've forgotten the past

No, no regretsno,
i will have no regrets
for my life and my joys today
it begins again with you






امروز هم رفتم ورزش کردم . از دوشنبه که با خودم قرار گذاشتم و گفتم هرکی نره خره هر روز رفتم . شايد برای اينکه مجبور بشم ادامه بدم هر روز اگه شده نيم خط هم بيام اينجا بنويسم که ورزش کردم کلی کاره . يعنی ميتونم ؟






برای دوستی که با ايميل بهم گفته بود که از پست پايين کشف کرده که من دوباره عاشق شدم بايد عرض کنم که عزيزم من اون دو کلمه واقعيت زندگی رو برای روز ولنتاين نوشتم ! بله ...اما نميدونم چرا وبلاگ بنده ديگه تاريخ رو هم نشون نميده که تو متوجه بشی اون پست روز ولنتاين بوده-:) همین و بس .....

عشق هر زمان برای آدمها میتونه معنای متفاوتی داشته باشه . عشق برای من اینروزها در خودم ، درونم ، مادرم ، کار و تلاش برای به دست آوردن چیزهایی که کسان دیگه نتونستن بهم بدن معنی پیدا میکنه. در خلوت کردنهای تنهایی خودم با خودم با شراب و شمع و صدای قشنگ این پسره کاوه یغمایی از کانال PMC پخش میشه و قلبت رو به تپش میندازه و یادت میاره که هنوز هم میتونی عاشق بشی . . حتی اگه شده تو خیالت . . .

پست قبلی خونه تکونی خیلی خوب جواب ميده . اگه آدم اراده داشته باشه و همش يادش نره که بايد چکار کنه و خودش رو در رده اول اهميت بذاره . ....

دو تا چيز به محض انجامشون به آدم حس خوب و مثبت بودن ميده ، حتی اگه از روی اجبار و بعد از عمری انجامشون بدی . شير خوردن و ورزش کردن -:)

خيلی هوس کردم دوباره شروع کنم مداوم بنويسم . از خودم و هر چيزی که دوست دارم . اما اين وبلاگه خيلی بی ريخت شده و من اصلا متنفرم از اينکه مهندس آي تی بشم و بخوام سر در بيارم که چکار بايد بکنم تا وبلاگم خوشگل بشه که انگيزم بياد بالا و بنويسم !

فردا صبح رو بگو بايد با دو تا آقای پير مرد آلمانی برم سمينار و دو ساعت صبح و دو ساعت بعد ازظهر بايد باهاشون همسفر باشم تو يه ماشين ! چقدر میخوان حرف بزنن و مخ آدم رو بخورن . . . اصلا حسش نیست .





Love is beautiful......is really beautiful



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com