<$BlogRSDUrl$>

 




 
بعضی وقتها به تاثير اينترنت تو زندگيم فکر ميکنم . از طرفی با معتاد بودن به اينترنت خيلی چيزها خوندم و ياد گرفتم که نميدونم اگه اينترنت نبود اصلا من الان اين آدمی که هستم بودم يا نه .....از طرفی هم اينترنت وقتم رو خيلی ميگيره . به راحتی ميتونم بگم اگه وقتی رو که در شبانه روز صرق تلف کردن به اينترنت حالا به اشکال مختلف ميکنم صرف کارم يا ورزش يا حتی استراحت کرده بودم حتما آدم با ديسیپلينتری و شايد بشه گقت موفقتری بودم .


اين آخر هفته تقريبا ميشه گفت بعد از حدود ۳ ماهه که مجبور نشدم برم بيرون و خونه تنهام ! اونقدر خونه تنها رو مبل ولو شدن و چیپس و ماست و آلوچه خوردن و يه قسمت جديد از سريال سکس اند د سيتی نگاه کردن مزه داره که نگو.....


 
کاش بتونم ياد بگيرم يه ذره اين لينکهای دوستام تو وبلاگم رو عوض کنم . اکثر لينکها ديگه آدرسشون عوض شده و من نميدونم اين فونت عجق وجق اين کنارها چيه . اگه کسی پيشنهادی داره لطفا بهم بگه .













This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com