<$BlogRSDUrl$>

 



من از امروز رفتن به دوره های *ّهوشمندی * يا اتصال به *شبکه شعور کيهانی * رو شروع کردم . الان خودم در برزخ عميقی بين وجود اتصالهای ماورا الطبيعه و يا باور عقلانيت کامل که وجود خدا رو خيلی جاها نفی ميکنه گير کردم . چون اين مرحله حساسی در زندگی اعتقاديم در آينده خواهد بود ، الان دلايل رفتنم به اين کلاسها رو اينجا ليست ميکنم که بعدها بهش رجوع کنم ؛





۱) دگرگون شدن و تغيير بینش و در نتیجه تغییر رفتار خيلی از آدم حسابيهای اطرافم رو بعد از پایان این دوره ها ديدم و کنجکاوم که منهم تجربه اش کنم و احتمالا به اون آرامش و بينشی که اونها رسيدن منهم برسم .



۲) دلم ميخواد با (تصميم) و (اعتقاد) خودم به *پذيرفتن * و يا *رد * قدرت ماورا الطبيعه * چيزهايی مثل خدا ، انرژی مثبت ، دعا * برسم . بنابراين نياز دارم که بيشتر بدونم و بخونم . رفتن به اين کلاسها بهم کمک ميکنه ببينم استدلال عرفا دقيقا چی ميگه . بعد ميتونم با استدلال اونهايی که خدا رو رد ميکنن بذارم کنار هم و به يه نتيجه برسم .





۳) من هرگز آدم مذهبی نبوده ، نيستم و نخواهم شد ! اما هميشه اتصالم با خدا خيلی قوی بوده و عقلم ، منطقم ، باورم و احساسم ، وجودش رو در زندگيم پذيرفته . اين اتصال و ارتباط باهاش بهم آرامش ميده .... يه چيزی مثل امنيت يا سکيوريتی ..... با شروع دوره عرفان شايد ته دلم دارم يه نفع برنده شدن *اعتقاد به خدا و اتصال به ماورا الطبيعه * بر علیه *بی اعتقادی و ديدن زندگی از دريچه رياضی محض * کمک ميکنم .







ظاهرا اين دوره که بر اساس عرفان ايرانی هست و بنيانگذارش در ايران آقای محمد علی طاهری هست در ايران خيلی معروف شده و کارش به ايرانيهای خارج از ايران هم کشيده ! خلاصه يکی از مسترها الان به دهات ما هم اومده و اين دوره رو شروع کرده . ببينيم از من لاييک ذهن متلاطم چی ميسازن !



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com