<$BlogRSDUrl$>

 



(به سبک خانوم حنا )


۱- چند روزيه که دو تا ياکريم پشت پنجره اتاق خوابم خونه ساختن . مامانم هميشه ميگه يا کريم برکت و ثروت مياره . ماجرای ياکريم ها رو که بهش گفتم کلی خوشحال شد و گفت مواظب باش پرشون ندی . هر از گاهی براشون غذا و نون ميذارم که گرسنه نمونن . البته خيلی وقتها هم ميشه که چند روزی پیداشون نميشه .



۲- ديشب رفتيم سينما فيلم Inglorious Basterds رو ديديم . اگه نديدين حتما بريد و ببينيد . البته که برای من ايرانی طبعا وقتی از سينما ميام بيرون بعد از ديدن اينجور فيلمها يه ذره غمگين تر از بقيه ام چون از اينجور آدمکشيها و تفتيش عقايد تو کشور خودم زياد خوندم و ديدم .



۳- من دوباره دارم طی يک روند خودجوش پرشينيزيشن یا همون Persianisation رو تجربه ميکنم . کم کم دوباره دارم دوستهای ايرانی ميگيرم و همش سرم تو اخبار ايرانيه و ايندفعه که ايران بودم تمام کتاب شعرهای فارسيم رو آوردم با خودم . شبها که خلوت ميکنم سهراب و فروغ و اخوان ثالث و شاملو و اينها رو دوره ميکنم . . . . . . . . دلايلش زياده که الان حوصله ندارم بنويسم اما حتما يه روز به طو ر مفصل راجع بهش مينويسم .


۴- ديشب تو راديو فردا يه تيکه تصنيف شعر قاصدک رو که همايون شجريان بدون آهنگ به ياد پرويز مشکاتيان خونده رو پخش کرد .... بدجوری خدا بود و من از ديشب واقعا نوستالژيک شدم باز .... لينکش رو ببينيد . مخصوصا از دقیقه ۳ به بعدش ......


http://www.youtube.com/watch?v=g9sk3mEYK8k



برو آنجا که تو را منتظرند .....

قاصدک در دل من همه کورند و کرند......


دست بردار از این دروطن خویش غریب ....




۵- برچسب من الان به قول اليره : حالا بيا منو بغل کن . ........



۶ـ راستی کسی از خانوم حنا خبر داره ؟



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com