<$BlogRSDUrl$>

 



خوب از اونجايی که من اعتقاد دارم اينترنت و وبلاگنويسی يا مال وقتيه که آدم بیکاره و غم و غصه داره يا دسته دیگه مال آدمهاییه که خیلی با برنامه و دقيق برای استفاده از اينترنت وقت ميذارن و بازم از اونجايی که من الان اصلا جز و ( همزه رو پيدا نميکنم) دسته دوم نيستم و فکر ميکنم بيشتر درگروه آدمهای دسته اول قرار ميگيرم ، ميشه گفت تو اين مدتی که ننوشتم و سفرنامه رو ناقص گذاشتم مفهومش اينه که سفر خيلی خوبی بود و من بعد مدتها تونستم يه ذره به ذهن و هوشم هوا بدم ! هفته دوم رو در اسپانیا گذروندم . . . این همسفر من دیر میاد اما وقتی میاد خوب میاد ! روزها رو با هم قدم زدیم و جاهای دیدنی رو دیدیم ..شبها رو هم رفتیم رستورانها و بارهای زیبا و قشنگ بارسلونا رو کشف کردیم . از زیبایی بارسلونا هرچی بگم کم گفتم . رقص و آواز های خیابونی و بلند بلند صحبت کردن و غذاهای خوشمزه از مردم اسپانیا جدا شدنی نیست . چند روز هم برای اینکه یادمون بمونه هنوز جوونیم رفتیم ایبیزا !!!!! بله ایبیزا همون جزیره ای که پاتوق پارتی و کلابینگ و بقول برادرم ترکوندنه ! روزها با موتوری که اجاره کرده بودیم رفتیم تمام جاهای جزیره رو دیدیم و شبها هم چند تا پارتی بزرگ رفتیم . تا جایی که من دیدم روزها مردم فقط آفتاب میگرفتن و ریلکس میکردن ، شبها هم مثل بچه آدم هرکی با یار و کار خودش پارتی میکرد .....من به این میگم امنیت ! مثل اینکه واقعا نا امنی فقط از محدودیت میاد و بس .... تو اسپانیا تا دلتون میخواد آدم لخت دیدیم .....اکثر گداهای مرد انواع و اقسام نقاشیهای جلب توجه کن در محدوده سنبل مبارک داشتن تا یه یوروی ناقابل خرجشون کنی .
اگه میخواین بدونین ایبیزا کجاست یه نگاه به این لینک بندازین :


http://www.youtube.com/watch?v=W2wjhPvm3ik



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com