<$BlogRSDUrl$>

 




از الان تا دو ماه ديگه که چند تا واحد درسي به علاوه پايان نامه ام رو بايد روشون کار کنم خيلی دوران سختی رو دارم. روزی تقريبا ۹ ساعت کار تمام وقت بدون وقفه ( باور کنين بدون وقفه ) وقتی هم ميرسم خونه اونقدر خسته ام که نگو ! اما چاره ای نيست اين دو ماه رو هرجوری شده بايد مقاومت کنم و هر چه بيشتر تمرکز کنم . به مقادير متنابهی انرژي و انگيزه نياز دارم.


خانومها و آقایان درسخون و با اراده ، کسی پيشنهادی داره ؟ الان بيشترين مشکلات سد راهم ايناست :

۱- نميتونم تمام شبهای هفته رو تنها خونه بمونم و درس بخونم ، هرجوری شده يکی دو شب در هفته رو بايد برم بيرون يه دور کوتاه با يه دوستی بزنم يه قهوه ای ، چايی ، يا شام بخورم بعد بيام خونه . وقتی ميرسم خونه ديگه ساعت شده حدود ۱۱ و زياد وقتی برای درس خوندن ندارم. اگه میشد اراده میکردم وسط هفته تو خونه میموندم همش خیلی خوب میشد.


۲- سه تا درس تخصصی سختم رو الان دارم همزمان با پايان نامه ام ميخونم. هر وقت ميرم سر درسهام عذاب وجدان اينکه پرو ژم مونده ميگيرتم و بر عکس !


۳- مشکل اصليم اينه که وقت زيادی رو به اينترنت و وبگردی ميگذرونم . چند بار ايميلم رو رفرش ميکنم. اين لينکهای بغل شبی چندین بار بهشون سرک کشيده ميشه .




This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com