<$BlogRSDUrl$>

 




به به امروز هوا چنان آفتابی بود که از ظهر رفتم استخر برای خودم شنا کردم . چه مزه ای ميده وقتی خودتو رو آب سبک ميکنی و عين يه پر سبک ميشی . بعدشم حدود سه ساعتی آفتاب گرفتم . الانم اومدم خونه بالکنمو جارو کردم و شستم . به گلدون خوشگلمم آب دادم . ديدم هرکاری ميکنم نميتونم از بالکن به اين خوشگلی و کوچولويی دل بکنم و برم تو ، از طرفی هم بايد برم سراغ درسام . اين شد که کشون کشون ميز و صندلی تحريرم رو آوردم تو بالکن . نت بوکم رو هم آوردم و جاتون خالی دارم تو بالکن از هوای آزاد لذت ميبرم و درسم رو هم ميخونم . با اينکه من خونم طبقه همکفه و بالکنم سمت خيابونه ، اما خوبی اينجا اينه که يه نفر هم نگاه نميکنه به آدم . اينه که منم با همون حوله نصفه نيمه حموم که تنمه نشستم دارم این دوتا خط و برای شماها مینویسم . ما بریم سراغ درس و زندگیمون . . . گود بای فعلا !



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com