<$BlogRSDUrl$>

 


پززززززززززز ! 


عيده و همه جا پر از کنسرتهای ايرانی . شهر ما هم که هر بدی داره از اين يه مورد ماشالاه سردسته است . اما قيمت بليطهای کنسرت ایرانی اينجا خيلی گرونه ! من فقط يه بار برای کنسرت ابی دلم اومد پول بدم برم کنسرتش . تازه هم اومده بودم اينجا تنها رفتم نشستم يه گوشه از اول تا آخر گريه کردم . اونم آهنگ کی اشکاتو پاک ميکنه رو ميخوند ، البته نه برای من ها برای خواهرش ميخوند اما خوب در مورد منهم مصداق داشت . چون منم هيچکسی رو نداشتم که اشکامو پاک کنه ! ( اصلا همش تقصير اين اشليه ! )

خلاصه تصمیم کبری گرفته بودم که امسال نرم کنسرت تا پولامو خرج نکنم آخر ماه به اسنک خوری بیفتم ! دیشب یه برنامه Persian Night تو یه کلاب خیلی خوب اینجا بود که من معمولا میرم اونجا چون پاتوق آدم با کلاسهاست . منم که حسسسسسسسسا سسس ! اولین بار بود که برنامه ایرانی داشت چون ورودیش هم گرون بود حدس زدم برنامه باید خیلی خوب باشه . اصولا به نظر من برنامه هایی که قیمت ورودی رو میبرن بالا میارزه که آدم بره . موضوع اصلا کلاس گداشتن و این حرفا نیست . من به دو دلیل این حرف رو میزنم: یکیش اینه که بعضی از این آق پسرایی که فقط میرن اینور و اونور که دست نا مبارکشون رو ورزش بدن و همش بمالونن به یه جاهای دخترا معمولا کلاس و سطح درآمدشون در اون حدی نیست که بتونن جاهای گرون برن تازه برای اینکار چرا پولشون رو هدر بدن ؟ معمولا میرن یه جاهایی که ورودی هم ندن و اون تو بتونن دلی از عذا دربیارن ! دلیل دیگش هم اینه که بعضی از این هموطنا فکر میکنن مشروب رو باید تا جایی بخوری که بالا بیاری و اط هوش بری و خرابکاری کنی . اصولا درک صحیحی از اینکه چجوری و چقدر و با چه ظرفیتی مشروب بخوری ندارن . این دسته از آدمها هم معمولا جاهای گرون نمیرن چون نوشیدنی اینجورجاها خیلی گرونتر از جاهای دیگست . برای اونا که میخوان از هر نوشیدنی قره قاطی هی ۱۰ تا پشت سر هم بخورن اینجور جاها در وسعشون نیست . بنابراین یادتون باشه اگه یه و قت خواستین برین یه کلابی که بخواین تو یه محیط خوب و سالم برقشین و خوش بگدرونین پیه یه ذره قیمت ورودی بیشتر و به تنتون بمالین در عوض بهتون بیشتر خوش میگذره ! حرف گوش کنین !

القصه دیشب هم با دو تا از دوستام رفتیم یکی از همین جاهای خوب فقط به این هوا که یه ذره قر ایرانی بدیم . اما یهویی دیدم که همه بچه معروفای شهر هم که من دوستشون دارم اومدن اونجا . من گروه جدید Black Cats رو خیلی دوست دارم . منظورم ترکیب شهبال ، کامیار ، حکیم (عشق من ) و شوبرت هست . به نظرم تو سبک آهنگهای رقصی اینا تو کارشون نو آوری دارن و بعضی آهنگاشون واقعا قر تو کم آدم خشک میکنه . کامیار و حکیم با یه تیپ خیلی باحال شلوار جین پاره پوره و کت گله گشاد اومده بودن و جمعیتم که جیغی میزدن براشون . یادش بخیر همین پارسال که ایران بودم من و برادر کوچیکم از حکیم ( این پسر مراکشیه بلک کتز که از فرانسه با کامیار رفته آمریکا ) خیلی خوشمون میومد . دیشب هم جاتون خالی آی با حکیم رقصیدم آی رقصیدم . . . خداییش خیلی تیکه است ! کامیار هم همش برای خودش میخوند آی خانم یواش یواش ! تازشم حکیم بهم تعارف کرد که Drink میخورم یا نه ؟ منم که از فرط هیجان یه Yes محکم گفتم و به سلامتی شما یه کوکتل توت فرنگی خوش مزه نوشیدم . خداییش خیلی خرکیف شدم ! آخه همین پارسال بود داشتم به برادرم میگفتم آخ چه حالی داره با این پسره حکیم برقصی ! حالا فکرشو بکنین نه تنها باهاش رقصیدم بلکه برام درینکم خرید ! ! ! از همونجا به برادرم زنگ زدم و گفتم : آبجیت داره با حکیم میرقصه و درینک میخوره ، اونم گفت چاخان که حناق نیست میگی دیگه ! منم صبح که عکسمو براش فرستاده بودم کف کرده بود .....

از سیاوش قمیشی هم براتون بگم که مثل همون چیزی که تو تی وی میبینیم خیلی عنق و اخمو و زشت یه جا نشسته بود و به جیغ و سوت مردم هیچ واکنشی نشون نمیداد ! اما وقتی DJ یکی از بهترین آهنگاشو پخش کرد جو اونقدر هیجانی شده بود که خودشم طاقت نیاورد و پا شد برای همه دست تکون داد و بوس فرستاد .......من آهنگاشو خیلی دوست دارم . به نظر من اونهم یه روح تازه به آهنگای لوس آنجلسی که معمولا خیلی بی محتوی هستند داده . همیشه کلام و ملودیهای قشنگی داره ...

خلاصه که ذوق و شوق جینگولک بازی با حکیم و کامیار از یه طرف ، و اینکه بدون اینکه پول گرون کنسرت رو بدم با همه این بروبچه ها از نزدیک گفتم و خندیدم و رقصیدم هم از یه طرف . تازه تو کنسرت این کارها رو هم نمیشه کرد !

جای همه شما دوستان خوبم که تو ایران هستین خیلی خالی بود . حتی دیشب هم ته دلم این ناراحتی بود که چرا این چیزا تو کشور خودمون نباشه ؟ چرا بچه های خودمون نباید یه همچین جایی داشته باشن که جیغ بزنن و هیجاناشون رو خالی کنن اونوقت برن طرف اکس و حشیش و اینجور چیزا ؟ اما ولش کن فعلا بذارین تو خرکیفیه بگو بخند با حکيم جونم بمونم !



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com