<$BlogRSDUrl$>

 



نميدونم چرا حس نوشتن ندارم . . . شايد يه دليلش اينه که نت بوک جديدم فونت فارسی نداره و خيلی عذاب ميکشم بخوام فارسی تایپ کنم . ايششششش اصلا من خارجکی بنويسم راحت تر بيدم والا ! دلیل دیگشم شاید اینه که چیزی برای نوشتن ندارم . برای ولنتاین هم نوشتم همش کار ، همش سگدو ، همش انتظار ، همش . . . البته این وسط یه اتفاق دلنشین هم رخ داد که حالشو بردم اساسی !

اين روزايی که نمينويسم اما همش ميام کامنتهام رو چک ميکنم ببينم شماها برام چی نوشتين . خداييش اين وبلاگستان برای من يه بخش بزرگی از خلاء عزيزانم رو که ازشون دورم پر کرده .

امسال اولين عيديه که خارج از ايرانم . خيلی دلگيره ! با اينکه از جماعت ايرانی و اجتماعات اين مدلی زياد خوشم نمياد اما تصميم دارم شب سال نو برم بر نامه ايرانيها يه ذره قر بدم . . .

از رو وبلاگ حسن آقا یاد گرفتم سبزه هم گذاشتم . سبزم خیلی خوشگل شده پر بار هم هست . به فال نیک میگیرم که ایشالا سال آینده سال خویی برام باشه . تصمیم دارم یه جمع بندی از سال گذشته زندگیم بکنم و اینجا ثبت کنم . باشد تا آیندگان رستگار شوند -:)



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com