<$BlogRSDUrl$>

 



- نمیدونم چرا ناخود آگاهم بهم میگه یه آرزوی مادی بکن. حالا چرا میگم آرزوی مادی؟ چون من هميشه اولین آرزوم سلامتی و خوشحالی عزیزانم هست. به نظرم مسايل دیگه در مقایسه با این هیچ ارزشی ندارن. اما حالا آرزوی مادیم چیه؟؟؟؟؟ دلم میخواد برم فروشگاه Virgin Megastore بعدشم یه کردیت کارد بدن دستم (که صدالبته مال خودم نباشه ها ! ) بعد بگن برو هرچی که دلت خواست بردار. آخ آخ منم که ولع موزیک و سی دی و فیلم و اینجور چیزا .... خلاصه که چه کیفی میکنم. اول هم میرم سراغ آهنگای لاتین آمریکای جنوبی و هرچی آلبوم رو که تا حالا ندارم برمیدارم . بعدشم میرم سراغ آهنگای قدیمی دهه ۶۰ و ۷۰ که آرشیو لخت و عورمو که اینجا انگار دزد قافله بهش حمله کرده کامل میکنم . . . آدم وقتی هزار تا چیز واجب و ضروری داره که باید بخره خوب اگه با کردیت کارد خودش بخواد بره سی دی بخره که عذاب وجدان میگیره دیگه . نمی گیره ؟

- «خوب بخور . خوبم ورزش کن » این شعار همیشگی منه. راستشو بخواین من آدم خوش خوراکی هستم . منظورم اینه که وقتی یه چیزی رو دوست دارم محاله بخوام برای اینکه چاقم میکنه یا برام ضرر داره و این حرفا ازش صرفنظر کنم . اصلا و ابدا ! چون به این حرفها اعتقادی ندارم . اتفاقا آدم اگه یه چیزی رو از روی عشق و علاقه و درست اون موقعی که هوس کرده بخوره خیلی هم برای سلامتی و شادابی روح و روانش خوبه . هیچوقت هم کسایی رو که از صبح تا شب به خودشون زجر میدن و چشم رو همه لذتهای دنیوی میبندن که یه گرم وزن اضافه نکنن نفهمیدمشون . یادش بخیر یه دوست داشتم همیشه ظهرها فقط جای ناهار ماست میخورد. آخه میشه ؟؟؟؟؟ در همین راستا امروز سر کار بعد از ناهار هوس کردم چیپس بخورم . یه چیپس برای خودم خریدم و جاتون خالی بعداز ناهار در مقابل چشمان حیرت زده همکارام چیپس رو تا ته خوردم . البته چیپسش کوچولو بودا ! بعدشم یکی از همکارام دیگه طاقت نیاورد و گفت که باورش نمیشه من چیپس خور باشم و هیکلم هم چاق و چله نباشه! طفلکی میگفت اگه یه چیپس کامل بخوره سریع پف میکنه و چاق میشه . منم بهش گفتم خانم جان دوای دردت ورزشه ورزش !


- اعتیاد از هر نوعش بده و به هر چی که باشه . حتی به یه چیز خوب مثل اینترنت. خدا همه معتادان اینترنتی رو شفا بده ! الهی آمین یا رب العالمین ........



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com