<$BlogRSDUrl$>

 


که یادت نرود از کجایی 

با عجله بسته ای رو که از ايران برام رسيده باز ميکنم . دلم برای کتابهام که قرار بود برام بفرستن لک زده . کنار کتابها يه CD هست . روش یه برچسبه . نوشته : برای دخترم که یادت نرود از کجایی ! برای اینکه ... ! تعجب ميکنم سريع سی دی رو ميذارم که ببينم چيه :
آ آ آ آ​ ​آ​ آ​ آ آ​​ آ يار دبستانی من با من و همراه منی چوب الف بر سر مابغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه
ترکه بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما
دشت بی فرهنگی ما هرز تموم علفاش خوب اگه خوب بد اگه بد مرده دلای آدماش
دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه کی میتونه جر من و تو درد ما رو چاره کنه ؟
بغض چند روزم ترکید. ناخود آگاه از جام بلند شدم رو به ایران ایستادم ... رو به خلیج فارس ... رو به البرز ...... رو به سبلان و سهند



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com