<$BlogRSDUrl$>

 


رقص اسپانيش يک نفره 

من هميشه عادت دارم وقتی تنها تو خونه دارم يه کاری انجام ميدم مثلا درس ميخونم يا آشپزی ميکنم ! يه موسيقی ملايم حالا بسته به مودم تو صدای زمينه اتاقم باشه . معمولا يا آهنگای مورد علاقه خودمو ميذارم و گوش ميدم يا اينکه یکی از کانال موزيکهای ماهواره رو روشن ميذارم . ديشب هم داشتم در يک محيط آروم و حاکی از جوزدگی درسی درسامو ميخوندم و داشتم با خودم فکر ميکردم که امشب ديگه ميشينم دو سه تا فصل باقيمونده اين کتاب رو تمومش ميکنم . تلويزيون هم روشن بود و با صدای خيلی کم داشت برای خودش برنامه پخش ميکرد . يهو يه جايی شنيدم که مجری برنامه گفت برنامه این هفته معرفی Rickey Martin هست و تمام آلبومهاش و تاريخچه هنريش رو بررسی ميکنن. خلاصه که اول از همه هم با آهنگهای Spanish شروع کرد . منم که يهو خودمو در مقابل تلويزيون در حالیکه تو يه دستم خودکارو تو يه دست ديگم کاغذ یافتم حالا اسپانيش نرقص پس کی برقص ؟ همينطور چند تا آهنگ پشت سر هم تنهايی با در آغوش کشيدن کاغذ و خودکار با احساسی بسيار رومانتيک و عاشقانه کلی رقصیدم و کيف کردم . واقعا بهم اندازه يه پارتی خيلی مهيج خوش گذشت . فکرشو بکنين اگه Rickey Martin میدونست که من با آهنگ She Bangs نازنینش با شلوار گرمکن و موهای ژوليده پوليده شلخته ای دارم بنگ میزنم چه حالی میشد ؟!!؟ !



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com