<$BlogRSDUrl$>

 


بدوبدو 

خدمت کسايی که با انواع روشهای شناخت ويژگيهای فردی آشنايی دارن بايد عرض کنم که من جزو گروه ENFP هستم . حالا توضيح خصوصيات اين گروه از افراد بماند برای بعد . اما فقط همين يکی رو بگم که اين جور آدمها مثلا اگه ۲۰ روز وقت داشته باشن برای اينکه يه کاری رو انجام بدن تمام ۱۸ يا ۱۹ روز ش رو به بطالت و يللی تللی ميگذرونن و تازه روز بيستم با روحيه و اعصاب داغون در حاليکه دارن به زمين و زمان فحش ميدن که چرا وقت کافی ندارن ميرن سراغ اينکه Deadline رو ميس نکنن ( البته نا گفته نماند که نتيجه کار اين افراد اکثرا بسيار بهتر از کار بقيه گروهها ميشه ) اما بديش اينه که تو اون دو سه روز آخر واقعا حس ميکنی ۵ سال از عمرت کم شده اونقدر که حرص خوردی و بدو بدو کردی . در همين راستا بايد بگم که ۲۰ اکتبر يه موضوع بهمون معرفی کرده بودن که تا ۱۳ نوامبر بايد نتيجه رو گزارش کنيم . نشون به اون نشونی که تازه از پريروز گفتم خوب شروع کنم اما کلی گرفتاری برام پيش اومده از ديروز هم چشمتون روز بد نبينه سرمايی خوردم وحشتناک . حالا موندم که تا يکشنبه ( پس فردا ! ) چه غلطی بکنم . با خودم عهد کردم اين چند روزه فقط رو ريسرچم کار کنم اما هر دفعه که ميام تو اينتر نت اول ياهو مسنجر کوفتی رو چک ميکنم تا با هر کی از آشناها که آنلاينه چت کنم بعدشم تمام وبلاگهارو بايد سرک بکشم تا يه وقت از قافله عقب نمونم . چک کردن ايميلها روزی صد بار هم که رو شاخشه ! الانم عوض اينکه گورمو گم کنم درس بخونم دارم عين چلاغها تو (اديتور هاله ) تند و تند تایپ ميکنم . بی اراده بودن هم بد درديه والا ! تازه دوشنبه صبح هم یه سفر یک روزه کاری دارم که باید برم و برگردم .
به نظر من آدم وقتی ميخواد بچه دار بشه قشنگ بايد دقت کنه کی اينکارو انجام بده که بچش يه وقتی به دنيا بياد که يه آدم منطقی و وقت شناس از آب دربياد که اينقدر مثل من ضعف اعصاب نگيره ! چون به نظرم تقريبا ( و نه حتما) يه جورايی آدمهايی که تو يه ماه مشخص به دنيا ميان همه عين همن .



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com