<$BlogRSDUrl$>

 


روحش شاد 

منم خبر فوت آغاسی رو تو بلاگستان خوندم. راستش يه جورايی برای من غم انگيز بود . روحش شاد باشه .
من سنم به زمانی که آغاسی میخوند قد نمیده اما اولین خاطره ای که من از آغاسی دارم اینه که وقتی بچه بودم از طریق ویدیو فیلم سریال قاطبه ( ایتالیا ایتالیا ) یا همون دایی قاطی خودمونو میدیدم اونجا دیدیم که آغاسی تو عروسی انورسادات و قاطی میخوند. اونقدر هم از آهنگش خوشم اومده بود که همش میزدم از اول بیاد . هنوزم آهنگش یادمه :
روز جمعه میبرم من تو رو بازار
میخرم من بر تو پیرهن گلدار
دو تا جوراب و یه جفت کفش و یه شلوار
حلقه نامزدی و پیرهن گلدار
دومین و آخرین خاطرم هم همین تازگیهاست که کانال ماهواره ای مهاجر رفته بود خونه آغاسی که سخت مریض بود داشت باهاش
حرف میزد . دوستای قدیمی و نوازنده هاشو آورده بودن تا خاطرات براش زنده بشه که به نظرم خیلی کار خوبیه ما تا وقتی که هنر مندا زنده ان پای درد دلاشون بشینیم . خلاصه که با تمام بچه هاش مصاحبه کردن و آخر سر مجری گفت که : حالا از سرکار خانم (همسر آغاسی) خواهش میکنیم تشریف بیارن و از خاطراتشون بگن . خانمه هم وقتی اومد جلوی دوربین خیلی مرتب و آراسته . خلاصه آغاسی هم گفت که آره این خانم ما خیلی زحمت منو کشیده . یارو غمخوار من بوده و .... خلاصه وقتی نوبت خانم شد اونم نا مردی نکرد و جلوی دوربین گفت :
بله آفا نعمت مرد خوبی بود . اما خوب دیگه جوونیاش که برو بیا داشت رفت یه زن جوون و خوشگل گرفت و منو با بچه ها ترک کرد اما حالا سر پیری که مریض شده من دارم جمعو جورش میکنم . خلاصه که خانمه بدجوری شلنگ و گرفت سر تا پای اون مرحوم و آب پاشی کرد و عقده چند ساله رو خالی کرد ! خلاصه که روحش شاد !
باید برم یه زنگ به مامانم بزنم . آخه اون خیلی رقص بندری آغاسی رو دوست داشت . میدونم الان خیلی تحت تاثیر قرار گرفته
.



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com