<$BlogRSDUrl$>

 


شايد وقتی ديگر 

بعضی وقتا به این فکر میکنم که آدم اگه رویاهاشو دنبال کنه حتما بهشون میرسه هرچند امکان داره این راه اصلا راحت نباشه . من از وقتی که تینیجر بودم شخصیت مورد علاقم بیل کلینتون بود ! خوب اون موقعها که زیادم دور نیست چون اون هشت سال رییس جمهور بود اخبار زیاد ازش پخش میشد و منهم هر دفعه که تلویزیون نشونش میداد کلی باهاش کیف میکردم . هرچی مطلب سیاسی و غیر سیاسی هم تو روزنامه و مجله بود راجع بهش با علاقه دنبال میکردم . یه جورایی حس میکردم که شخصیت قوی و محکمی داره و رهبر بسیار خوبيه حداقل برای کشور خودش . خلاصه که همیشه با خودم میگفتم چی میشه من یه روزی کلینتون رو ببینم و باهاش یه گپی بزنم . اما این فکر برای من یه دختر معمولی اونم ایرانی با رییس جمهور (استغفراله زبونم لال ) شیطان بزرگ تقریبا محال بود دیگه ! تا اینکه وقتی اومدم اینجا از دو هفته پیش تو اخبار شنیدم که آخ جون بیل عزیزم داره میاد اینجاتا به دعوت مقامات اینجا در مورد پیشبرد اقتصاد منطقه سخنرانی کنه و ورود برای عموم آزاده ! آخ میتونین تصور کنین که چه حالی شدم من دیگه ؟!!! خلاصه که از ذوق تو پوست خودمم نمی گنجیدم که چه شود . ولی خوب امروز وقتی زنگ زدم که برم بلیط بگیرم خیلی مایوس شدم ! آخه بلیطش خیلی خیلی گرون بود ! حساب کردم دیدم باید پس انداز چند ماهمو بدم . تازه برای منی که هزار تا سوراخ سمبه داره زندگیم ! میتونم با اون پول یه نت بوک خوشگل بخرم ! میتونم باهاش یه مسافرت خوب برم ! مهمتر از همه میتونم شهریه دو ترم با قیموندمو بدم ! خلاصه که با کمال تاسف مجبورم ازش صرفنظر کنم ! اما اشکال نداره براش این پیغامو می فرستم تو وب سایتش :
بیل عزیزم فکر میکردم که میتونم تو این سفر ببینمت اما هزینه بلیط خیلی گرونه و از پس من دانشجوی آس و پاس بر نمیاد ! شاید وقتی دیگر ! با احترام اسکارلت



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com