<$BlogRSDUrl$>

 



من از سفر برگشتم . حالا چرا بجای دو روز اين سفر پنج روز طول کشيد بماند . حتی ياد آوريش هم اذيتم ميکنه ! دفعات قبلی که به ترکیه رفته بودم چون برای تفریح و تعطیلات بود کلی بهم خوش گذشته بود اما ایندفعه که برای انجام یه سری کار رفتم فهمیدم که ای بابا چقدر تو همه چیز بدتر از ما ایرانیها بدون سیستم و یلخی هستند. برای ساده ترین مسایل اونجا به مشکل میخوری و عملا دستت بسته میشه . تو اون دزدبازاری هم که اونجا هست به کسی هم نمیتونی اطمینان کنی . سیستم و قانون هم که هیچ ! به نظر من تا بیست سال آینده هم نمیتونن و نباید به اتحادیه اروپا راه پیدا کنن هرچند هستند کشورهایی که مثل ترکیه یا شاید هم بدتر از اون ولی عضو اتحادیه اروپا هستن . اصلا اروپا به نظر من یعنی فقط اروپای مرکزی به اضافه انگلیس. اون شبی هم که فوتبال ترکیه و سوییس بود من با بقیه بازی رو تو رستوران هتل میدیدیم . یکی از گارسونها ا من پرسید که من ترکی بلدم یا نه ؟ منم همینطوری گفتم نه ! یعنی نگفتم که یه چیزای حالیم میشه بالاخره . بقیه هم که از قیافه هاشون معلوم بود اروپایین و ترکی نمی فهمن . خلاصه که چشمتون روز بد نبینه یه جاهایی که داور خطای ترکا رو میگرفت یا به نفع سوییس سوت میزد این پیش خدمتا فحش ناموسی که چه عرض کنم تمام جنس مونث سویسیهای بدبختو خلاصه دیگه ! کم مونده بود پا شم یه خط کش بگیرم دستمو کف دستشونو سیاه کنم !
یاد مامانم بخیر همیشه میگفت یه ذره تو خونه کار کن که یادبگیری اگه تنها زندگی کردی بدونی چی به چیه اما هیچ وقت فرصت پیش نیومد که من اینکارو بکنم . یعنی فرصت بودا اما خوب دیگه تن پروری و این حرفا ! عصری دیدم هیچی تو یخچال ندارم و دارم از گرسنگی تلف میشم رفتم سوپر مارکت که خرید کنم هرچی آشغال گیرم اومد خریدم و آوردم خونه بجز اون چیزایی که باید میخریدم . دلمو خوش کرده بودم امشب ماکارونی به سبک ایرانی بخورم حواسم بود که پیاز یادم نره بخرم اومدم خونه میبینم گوشت چرخ کرده یادم رفته . اومدم سالاد بخورم دیدم ای بابا همه چی خریدم از کاهو و خیارو جوونه ماش و ذرت اونوقت گوجه ندارم ! آخه سالاد بدون گوجه میشه ؟ نمیشه که ! طبق معمول که من وقتی گرسنم میشه سریع باید یه فکری به حال خودم بکنم سریع رفتم مک دونالد یه ساندويچ خوردم .
الانم بشینم درسامو بخونم بلکه آخر عاقبت به خیر بشم ! همه بگین ایشالله !



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com