<$BlogRSDUrl$>

 



مثل اينکه پست پايينی باعث سوء تفاهم شده برای بعضيها. اول از دوستاي مذکری که اينجا رو ميخونن و هميشه يا برام کامنت ميذارن يا نميذارن بدون قيد و شرط معذرت خواهی ميکنم چون دلم نميخواد بی دليل باعث رنجش کسی بشم .

در جواب کامنت رضا هم گفتم من منظورم همين چند تا آدم اطراف خودمه . گفتم که بی حوصله بودم و همینجوری اون احساسی رو که اون لحظه داشتم نوشتم . الانم از نوشتنش پشیمون نیستم . اما از این ناراحتم که چرا بعضیها به جمله ام عمومیت دادن . شاید بهتر بود من نوشتم رو ادیت میکردم اما گفتم که تو حس و حال ادیت نبودم .

مطمئنم اکثر شماها حتی خود آقايون هم اينا رو ببينين همين قضاوت منو خواهيد داشت. متاسفانه من چند تا ایرانی که اینجا دیدم همشون از این آدمهایی هستن که از یه مدل خاصی هستن. حالا تقی به توقی خورده اومدن اینجا و دارن دلی از عذا درمیارن . حرصم میگیره ازشون وقتی میبینم اینقدر دو رو هستن .

امیدوارم منظورم رو واضح گفته باشم . چاکر آقایون محترم و دوستای عزیز وبلاگیه خودم هم هستم .



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com