<$BlogRSDUrl$>

 




بازم يه ايرانی يه کاری کرد همه علما و فضلا شروع کردن به ايراد گرفتن و فضولی . ماشالا چقد هم که ما آدم فرهيخته و موعظه گر داريم که اگه راجع به هر مساله ای نظر ندن اصلا آسمون و زمين بهم ميخوره.

انوشه انصاری با تلاش و پشت کار خودش بوده ، با همت و دور انديشی خانوداش بوده ، با پول پدرش بوده ، با هرچی که بوده يکی از موفق ترين و مهمترين آدمهای دنيا شده . حالا اتفاقی اين خانم ريشه ايرانی هم داره که با عث خوشحالی خیلی زیاد من یکی که شده . آفرین به اینهمه تلاش و همت .

حالا من نمیفهمم یه سری قاشق نشسته این وسط شروع کردن به های و هوی که این خانوم چرا اینهمه پول جایزش یا هرچیز دیگه ای رو به خیریه کمک نکرده ؟!!!!؟؟؟ آخه یکی نیست که بگه به شما ها چه ربطی داره؟ کی از شما نظر خواست؟ ؟ ؟ شما که همت اينو ندارين که صدای محبوبيتتون تا دو متری خونتون هم بره چطور به خودتون اجازه ميدين راجع به کارهای يک زن موفق اظهار نظر کنيد؟ اين خانوم بياد پولاشو به خيريه کمک کنه اونم لابد حتما به موسسه های خيريه ايرانی که امثال شماها بیان يه قلپ آبم روش بخورن و به ريشش بخندن ؟ ! ؟ اگه ما اينهمه روحيه خير پروری تو مملکت داريم چرا وضع فقر تو مملکت روزبروز داره بدتر ميشه ؟
اصلا انوشه دلش ميخواد بره با پولاش يه نايت کلاب تو فضا راه بندازه ! دلش ميخواد پولاشو صرف قمار کنه ! به شماها چه مربوطه ؟
حالا يکی برای ما مدعی شده ميگه اين پرچم روی بازوی راست انوشه چرا اينجاش کجه و چرا اونجاش راسته و . . . واقعا که خجالت هم خوب چيزيه بابا . نکنه فکر کردين انوشه از دولت سر ايرانی بودنش به اينجا رسيده ؟ ؟ ؟
خوبه يکم ياد بگيريم اينقدر به کار ديگران کار نداشته باشيم . ايرانی جماعت ياد گرفته خودش بشينه و هيچ کاری نکنه تا يه نفر هم ميخواد يه کاری بکنه سريع بگردن يه چيزی پيدا کنن دو تا نطق الکی بکنن بگن ما هم هستيم .

منکه یه خلاصه ای در مورد انوشه با یه سری از عکساش تهیه کردم و برای همه دوستای خارجیم با ایمیل فرستادم . کلی هم بهش افتخار میکنم . دلم میخواست میتونستم به خودش بگم که من خیلی ازش خوشم میاد . از لبخندش ، از موهای فرفری خوشگلش و از آرزوهای بزرگش .

حالا نگين چرا اينقدر عصبانيم ؟ خوب بله آدم عصبانی ميشه اونقدر از این جور چیزا میبینه . لجم از این گرفت به چند تا از وبلاگهایی که دوست دارم و کلی رو نویسندشون حساب میکردم سر زدم دیدم وای اونها هم مدعی پول خانوم انوشه شدن که چرا ایشون این پول رو تو مملکت گل و بلبل خرج نکردن ! فکر نکنم دیگه دوست داشته باشم وبلاگهاشون رو بخونم .

در عوض پست منطقی و خیلی بجای مامان حنای عزیزم ( خانوم حنا ) که حسابی حرف دل منو زد حالم و جا آورد . . . یه نوشته منطقی و بدور از هرگونه غرض ورزی .




This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com