<$BlogRSDUrl$>

 




خیلی وقت پیشا تو ی يه کتابی مشخصات زنهای متولدين ماهی که من توش به دنيا اومدم رو ميخوندم يا شايدم در مورد اسکارلت واقعی بود حالا دقيقا يادم نيست که خانومه در وضع مالی خيلی بدی بوده و صاحبخونه جوابش کرده بوده که تا سر ماه خونه رو خالی کنه اونم جایی برای اینکه اسبابهاشو ببره بذاره نداشته، اونوقت اون خانومه تازه ميره يه سگ توپولی موپولی هم بر ميداره مياره تو خونه که نگه داره !

حالا شده حکایت من ، تو این احوال و اوضاع پست پایینی که همچنان ادامه داره سرماخوردگی و فین فین رو هم تو اوج این گرما بهش اضافه کنین تازه رفتم اسمم رو کلاس رقص Salsa نوشتم که هفته ای یه شب برم این رقص و بصورت کلاسیک و از پایه یاد بگیرم ! اوضاع قاطی پاتی ذهنی و جیب نه چندان پر ( ؟) و کلاس رقص ! چکار کنم دیگه بالاخره آدم دو سه جای درست و حسابی میره خوب زشته اگه من نتونم به عنوان پارتنر یه آقای جنتلمنگ خوش تیپ سالسا برقصم !



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com