<$BlogRSDUrl$>

 





دی دی ری دی دی ديب ديب آلمان !

دی دی ری دی دی ديب ديب آلمان !

دی دی ری دی دی ديب ديب آلمان !

دی دی ری دی دی ديب ديب آلمان !

دی دی ری دی دی ديب ديب آلمان !

تيم يعنی آلمان ، مربی يعنی یورگی جونم ، فوروارد هم يعنی کی ؟ ميروسلاو کلوزه !​!​!

بازی رو تو يه جای عمومی خيلی باحال که حدودا ۲و۳ هزار نفر بوديم ديدم . تقريبا فقط ۲۰۰ يا ۳۰۰ نفر طرفدار آلمان بوديم بقيه
آرژانتينی بودن . بعد از بازی آی جاتون خالی من و بقيه طرفداراری آلمان رقصيديم و بالاو پايين پريديم که نگو !

ويوااااااااااااااااا آلمانيااااااااااااااااااااااا !


پ.ن : ناگفته نمونه من دلم ميخواست آرژانتين و آلمان پای فينال باشن ، چون هردوشون اين دوره خيلی قوی هستن و من هردوشون رو خيلی دوست دارم . اما خوب ديگه اولش آلمااااان ن ن



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com