<$BlogRSDUrl$>

 





ثواب داره ، يکی به من لينک دادن رو ياد بده انصافا ! نه لينک گذاشتن آدرس وبلاگها اون بغل رو بلدم و نه اينکه به يه نوشته يا متن لينک بدم . نگين برو فلان راهنما رو بخون و ياد بگير و اين حرفها ! هزار بار تا حالا رفتم راهنما يی رو که تو وبلاگ هاله هست خوندم و همه اون کارها رو هم انجام دادم . اما نشده !! ! خواهش میکنم یه خیر پیدا بشه . . . .

مثلا اگه بلد بودم لينک بدم ، الان چکار ميکردم ؟

- اول اينکه يه لينک به اين خانوم خانوما (ژرفا جونم ) ميدادم که پذيرشش از دانشگاه پلی تکنيک ميلان اومده تو همون رشته ای که خودش دوست داره . آی خوشحال شدم ، آی خوشحال شدم که نگو ! ايشالا مبارکش باشه . من خيلی دوست دارم موفقيت آدمهايی که با پشتکارشون به اهدافشون ميرسن رو ببينم . کسايی که فعل <اراده> رو صرف ميکنن . حالا يه موقعهايی شرايط بيرونی هم به کمک آدم مياد چه بهتر . خلاصه که همزاد جان بازم تبريک !

- دوم هم به نوشته های دو سه تا از مردای < مخ معيوب > وبلاگستان که نمیخوام اسمشونو اینجا بیارم لينک ميدادم که اين شب جمعه ای يه ذره بخنديم که چجوری ميشه وقتی تو سر بعضيها به جای مغز ، آجر و سنگ و کلوخ ميريزن . این میشه که تمام هم و غم اینا تو زندگی میشه یکی دو تا منفذ و اینجور چیزا. منکه واقعا حالت اشمئزاز بهم دست داد از خوندن یکی دو تا از پاراگرافهاشون . خوشبختانه هیچوقتم خودم به اونجاها سر نمیزنم . امروز م دیدم انار و بلوط لینک داده بودن اتفاقی گذرم افتاد . آخه فکرشو بکنين اينا مثلا خبرشون يه سری هم تو مطبوعات دارن . هه هه هه ! چنان مطبوعاتی خوب همچين ادمهايی هم بايد اهلش باشن ديگه . . . خانومهای و دختر خانومهای عزيز همونکه من گفتم : لطفا فقط به فکر پيشرفت فکری ، روحی و جسمی خودتون باشين و حتی يه لحظه هم ناراحت حرفهای همچين آدمهای روان پريشی نشين . . . منم الان فقط از سر خنده و مزاح حرف اينا رو زدم يکم بخنديم . . .
اما واقعا خوشحالم ، از ته دلم خوشحالم . تو ایرانم که بودم تا حالا تو زندگيم حتی از ده متری اینجور ادمها هم رد نشدم . اکثر زندگيم تنها بودم ، اما اگه هم با کسی بودم هميشه تفکر اون ادم و شخصيتش برام قابل احترام بوده . . .



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com