<$BlogRSDUrl$>

 



من ميمردم و اون صحنه ای که کلينز من عزيزم و بالاک نازنينم گريه ميکردن نمی ديدم ! ای جان ، ای جان !

با تشکر از کتی عزيزم که بهم لينک دادن رو ياد داد ، يکی به من بگه چجوری ميتونم عکس بذارم اينجا که عکس گريه اين دو تا دلبر و بذارم اينجا با هم بشينيم يه مرثيه سرايی بکنيم .

ضمن تشکر از دوستانی که ابراز همدردی کردن و با تبریک به طرفداران تیم ایتالیا باید با کمال غرور و افتخار عرض کنم که من همچنان با کمال افتخار به این تیم محبوب که پر از بازیکنان و مربیان جنتلمن و با شخصیته میبالم . باختن که باختن ! خوب خسته بودن ! فدای سرشون ! خوشتون اومد از اين فرهنگ بالا ؟ آخر بازی تشويقها رو که ديدين ؟ اصلا تيم بازنده ديده بودين اينقدر مودب ؟ همينه که من ازشون خوشم مياد ديگه . تا حالا هم همه بازيهاشون رو با قدرت برده بودن . اما ايتاليا چی ؟ همش به زور و با هزار نذرو نياز اومده بود بالا ! تا باشه آلمانيها ببازن که اينقدر محترمانه زمين بازی رو ترک کنن ، حالا اگه ايتالياايها باخته بودن ، واه واه که اين لات و لوتها چه کارا که نميکردن ! آخه مربی نازنین و جوون ما کجا و اون مربی پیر و پاتیل و قزمیت ایتالیا کجا ؟

جملات بالا برای اين نگاشته شد که همچين اين ايتاليا ايهای و بلاگستان ديگه اينقدر متلک بارمون نکنن ! ما بيدی نيستيم که با اين باد ها بلرزيم ! ما ایستاده مردیم ! شماها هنوز خانوم اسکارلت رو نشناختین ، هرچیزی که من دوستش داشته باشم و طرفدارش باشم همیشه تک و منحصر به فرده ! همیشه و در همه حال ! بله !

دی ديری دي ديری ديب آلمان !

دی ديری دي ديری ديب آلمان !

دی ديری دي ديری ديب آلمان !

پ.ن : شری جان لازم به ذکر ه که شما از قاعده بالا مستثنی هستین عزیزم . شما جزو معدود ایتالیا یی هایی هستی که اخلاق آلمانی داری !!!!!



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com