<$BlogRSDUrl$>

 



اطلاعات فرهنگی هفته ( با دستور العمل)

موزيک :

آلبوم جديد خواننده معروف Alicia Keys رو خريدم . تمام آهنگهای آلبوم قشنگه مخصوصا دو تا آهنگ معروفش به نامهای No One و Like you'll never see me again که دو تا آهنگ رومانتيک خيلی قشنگ با صدای جادويی آليشيا کيس هستند. اين دو تا آهنگ جون ميده برای آدمهای با احساس و رومانتيک و کسانی که ميخوان با داشته هاشون يا با خاطرات گذشته شون لحظه های قشنگی رو داشته باشن . گوش کردن هر دو آهنگ در حال رانندگی تو ماشين در هوای برفی و بارونی اينروزها شديدا توصيه ميشه .

کتاب:

رفتم کتابفروشی که برای دوستم که هفته ديگه تولدشه کتاب بخرم چشمم خورد به کتابی به اسم Why men marry Bitches نوشته شری آرگوف . دو تا خریدم یکی برای خودم یکی هم برای دوستم . با اینکه کتاب به زبون انگلیسیه اما چون به صورت تیتر وار و بخش بخش نوشته شده خوندنش برام آسونه . توصیه میشه کتاب رو بذارین کنار تختتون و شبها بعد از دوش گرفتن و نوش جان کردن چای قبل ار اینکه بخوابین کتاب رو ورق بزنين . . . توش نکته های جذاب و روانشناسی هست که نه تنها به درد مديريت کردن رابطه عاطفی دو طرفه ميخوره بلکه خيلیهاش تو رابطه های معمول اجتماعی مون هم موثره .

سینما :

دیشب رقتم سینما دیدن فیلم Things we lost in the fire. فیلم درامای قشنگی بود . داستان زندگی خانواده خوشبختیه که مرد خانواده در یک تصادف اتفاقی براش پیش میاد و قرار میشه دوست صمیمیش که معتاد به مواد مخدر بوده به خانواده کمک کنه که مشگلشون رو راحت تر فراموش کنن . دیدن این فیلم اگه زوجی هستین که چند سال از زندگی مشترکتون گذشته و زابطه عاشقانه ای با همسرتون ندارین توصیه میشه چون چند صحنه از فیلم معاشقه های رومانتیک و روابط قشنگی رو که باید بین هر زن و مردی (حتی اگه صاحب ۲ تا بچه باشن!) وجود داشته باشه نشون میده . اما خوب یه کمی هم داستان غم انگیزه .... به هر حال برای رفتن به سینما در آخر هفته دیدن این فیلم توصیه میشه.



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com