<$BlogRSDUrl$>

 



من بايد هرچه زودتر يه فکری به حال اين اعتیاد شديدم به اينترنت بکنم . اينجا بر عکس ايران که در طول روز وقت پيدا نمیکنی يه چرخی تو اينترنت بزنی از بس که وسط روز کار سرت ريختن اصلا فرصت نميکنی حتی ايميل شخصی ات رو چک کنی . برای همين تا ميرسم خونه يه راست ميام کامپيوتر رو شن ميکنم و هنوز لباسهامو عوض نکردم که ميشينم سر اينترنت . اول با ولع تمام ايميلهامو چک ميکنم . بعدش وبلاگهای مورد علاقم رو ميخونم . بعدم که ياهو ۳۶۰ و facebook ! از احوال دوستها و بچه های ايران با یاهو ۳۶۰ خبردارميشم مثل اينکه اين تنها چيزيه که برای اون طفلکیها هنوز سانسور نشده . اما اينجا facebook مده شديدا! ديگه ملت و منجمله خود من تا آمار پيش پا افتاده ترين کارهای رروزمره شون رو هم آپديت ميکنن . یه وقت به خودم ميام ميبينم هم سرم درد دميکنه هم کلی ساعت گذشته من هنوز روبروی کامپیوتر نشستم و هيچ کار مفيدی انجام ندادم . البته اين روزها کار مفيدی هم ندارم که بخوام انجامشون بدم . به طرز غريبی تنبل و تن پرور شدم . حس میکنم دلم ميخواد هيچ کار جدی و مهمی انجام ندم . هر کس باهام تماس ميگيره ازم ميخواد يه کاری انجام بدم براش هرچند کوچيک نميتونم که نميتونم . اين حالت گرچه برام غريبه اما کمابيش با دلايلش آشنايی دارم . تنها کاری که در طول تعطيلات آخر هفته دوست دارم انجام بدم بيرون رفتن و وقت گذروندن با دوستام اونهم در بیرون از خونه است . . . چکنیم دیگه فعلا بقول همشهری ما بودور که واردر. . . . . . . .

پ .ن : هیچوقت ایمیل یاهو رو دوست نداشتم اما این ورژن جدیدش خیلی باحاله . عين outlook ميمونه و کار کردن باهاش خيلی راحته . اگه هنوز ورژن جديدش رو آپديت نکردين هرچه زودتر اينکار رو بکنيد.



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com