<$BlogRSDUrl$>

 




من امروز واقعا از خودم ترسيدم ...... در يک اقدام ضربتی رفتم آتيش زدم به مالم و کلی برای خودم خريد کردم . . . . . یه آن حس کردم که دیوونه شدم . آی مزه داد که نگو /.
- يک عينک آفتابی توپ که مدتها بود از پشت ويترين بهم چشمک ميزد (این یکی از همه گرونتر بود اما خوب تقصیر من چیه توی شهر هر جا میری رو بیل بوردها عکس اون دختر خوشگلرو زدن که تبلیغ این عینک رو میکنه ، حالا من نمیدونم چرا فکر کردم با زدن این عینک به چشمم منم شبیه اون دختره میشم )
- يه آی پاد سفيد خوشگل
- رژلب ، خط لب و کرم پودر
- يه سر هم زدم به فروشگاه محبوبم Virgin Megastore و از قسمت ايرانيش يه مجموعه کامل بهترين آهنگهای گوگوش که شامل ۴ تا سی دی هست.

شب همگی بخير ، ما که تمام اين وسایل جديدمون رو گذاشتيم بالای سر تختمون و هی بهشون نگاه ميکنيم . سی دی ها هم دو تاشون به ماشين منتقل شدن تا تو راه خونه به سر کار گوش کنم - دو تاشون هم همينجا تو خونه دارن گوشمو نوازش ميکنن ..... آسمون ابريه اما ديگه بارون نمياد ، صدای گريه بارون توی ناودون نمياد ، اونکه من دوسش دارم از خونه بيرون نمياد، واسه اين دل تنها ديگه مهمون نمياد .......به به . .



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com