<$BlogRSDUrl$>

 



هدف داشتن لازمه زندگيه . چند سالی بود يک سری هدفهای ريز و درشت برای زندگيم توی سرم بود ، طی دو سال گذشته شرایطی پيش اومد که بعضيهاش خواسته و بعضيهاش هم اتفاقی مسير زندگيم رو به سمتی برد که هدفهای زندگيم رو لمس کردم . طی اين مدت ياد گرفتم که رسيدن به هدفها برای آدمی مثل من و در موقعیت من ( بدون ساپورتها و پشتوانه های کيلويی و باد آورده که تو مملکتمون خيلی مرسومه ) برنامه ريزی دقيق و تلاش بی وقفه ميخواد . تو اين چند سال همگام با بزرگ شدنم ياد گرفتم که روياهای کودکانه ام و آرزوهای رنگينم فقط و فقط با تلاش و مديريت کردن زندگی به دست مياد . خوب پشيمون هم نيستم . اينها همه درسهای زندگيه که گذر روزهای عمر بهم آموزش داده .

در ابتدای سال نوی خودمون نشستم و هدفهای بزرگ زندگیم رو در پنج سال آینده نوشتم . نمیدونم چقدر دیگه میخوام سختی بکشم تا به اهدافم برسم ، اما اینو میدونم که باید شروع کنم تا راکد نمونم. ایندفعه با کوله بار بزرگتری از تجربه احتمالا مسیر راحت تر ار دفعه قبل خواهد بود . امروز اولین قدم بزرگ رو برای یکی از این اهداف بزرگم برداشتم . دلم میخواد در پایان پنج سال اینجا رو بخونم و ببینم کجای مسیر ایستادم .



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com