<$BlogRSDUrl$>

 



چند وقت بود عطر خوشگل نازنينم (L' instant De Gurlain ) تموم شده بود و نه اينکه قبليه کادو بود دلم نميومد ۱۱۰ دلا ر بدم يکی ديگه اش رو بخرم ! اما خوب همش غصه ميخوردم که عطرم تموم شده . امروز رفتم مال که يه چيز ديگه بخرم از دم عطر فروشی دبنهامز که رد شدم با خودم گفتم حد اقل برم عطر نازنين رو بو کنم تازه شايدم ارزونتر شده باشه يه ذره بلکه بتونم بخرمش . رفتم ديدم نخير ارزون نشده و همون قيمت هميشگيه ! اما تو promotion بود و اگه عطر رو ميخريدم يه لوسيون ۱۰۰ ميلش هم که در حالت عادی قیمتش ۴۰ دلاره روش بود ! منم در يه لحظه طوفانی چشمم رو بستم و ژست پولداری گرفتم و خيلی کول به دختره گفتم ميخرمش . لطفا برام بپيچش ! وقتی اومديم دم صندوق ديدم چند تا بادکنک لاکی (همون شانسی ) اونجا بود برای خريد امروز که ميتونستی تو قرعه کشی شانست رو امتحان کنی . منم يک کدوم رو انتخاب کردم و آخ جون يه جيغ بنفشششششش ! ۵۰ ٪ تخفيف برای کل خريدم ! يعنی به جای ۱۵۰ دلار فقط ۵۵ دلار ناقابل از کيسم رفت اما من به عطر و لوسيون محبوبم رسيدم ! اونقدر دم صندوق ذوق کردم که همه مو طلاییهای خوش اخلاق و خندان بهم تبريک گفتن !!!!!! منم از رو نرفتم و در راستای ادامه ژست فانتزی گفتم حالا که اينجوری شد پس يه عطر ديگه ام ميخرم ! رفتم با اجازه دوستان VERSACE جديد رو هم که خداييش خيلی دلبری ميکرد برداشتم و بعله ديگه خلاصه اينجوریه که من الان با ئو تا عطر خیلی خوشبو برگشتم خونه و گفتم خوشحاليم رو با شما قسمت کنم !

حالا گذشته از اینکه میخواستم خوشحالیم رو باهاتون تقسیم کنم میخواستم این رو هم بگم که مهم نیست (البته هست ها اما حالا تو این مورد خاص. . .) که چقدر پول داریم یا نداریم . مهم اینه که اون چیزایی رو که دوست داریم بخریم یا بپوشیم یا استفاده کنیم یا حالا هرچی ، هر از گاهی دل رو به دریا بزنیم و با لذت تمام ازشون استفاده کنیم . این کارها و پول خرج کردنهای کوچیک به آدم احساس خیلی خوبی میده و انرژی تولید میکنه . برای منکه اینطوریه . خیلی وقتها شده حس و حال نداشتم اما همینجوری الکی شیکترین لباسم رو پوشیدم و هر چی طلا و جواهر داشتم گذاشتم و رفتم یه رستورانی که دوست داشتم غذا خوردم یا یهو اون کفش یا لباس یا کیفی رو که فکر میکردم بودجم نمیرسه خریدم و کلی باهاشون انرژی گرفتم . حالا نمیدونم من اینجوریم یا خیلی از شماها هم همینجوری هستین ؟ به نظرم صرفه جویی و مراعات دخل و خرج شرط عقله اما فکر نمیکنم زندگی هیچکدوم از ماها تو هر حدی که باشیم با هر از گاهی ولخرجی کردنهای کوچولو ی اینجوری خللی توش وارد بشه .




This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com