<$BlogRSDUrl$>

 



من امروز عصری پروژه پايان نامه ام تموم شد. شش ماه کار مداوم ! احساس کسی رو دارم که دو سال يه کوه سنگين رو دوشش بوده و حالا اون بار رو سالم به مقصد رسونده ، ميخواد بشينه استراحت کنه و پاهاش رو بذاره تو آب و از رسيدن بهار لذت ببره . . .

یه مهمون عزیز دارم برای عید ، به این سنت قشنگ سرزمینم که از هزارن سال قبل سینه به سینه به من رسیده افتخار میکنم . به یمن نوروز منهم پنج روز تعطیلی گرفتم تا بوی عید رو احساس کنم . امشب یه سبزی پلو با ماهی خوشمزه درست کردم و یه هفت سین کوچولوی خوشگل چیدم. با آرزوی سلامتی ، عشق و خوشحالی برای خانوادم و هموطنام ، و با آرزوی صلح برای کشورم در سال جدید با عطربهار نارنج و سیب سر سفره هفت سین که از ایران برام اومده و شراب شیراز داریم میریم استقبال سال تحویل .

من الان پر از هیجان و عشقم ، پر از امید و انرژي . . .

عید همه دوستای عزیزم مبارک !



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com